Uitschrijven

Opzeggen van het lidmaatschap kan uitsluitend via onderstaand formulier. Telefonische opzeggingen, opzeggingen via de leiding e.d. is niet geldig. Door het invullen van het digitale formulier hebben we het op schrift staan en als u uw mailadres in het formulier invult, ontvangt u binnen 48 uur een kopie van het door u ingevulde formulier, zodat u ook een bewijs heeft van uw uitschrijving.

U kunt op 2 momenten in het seizoen opzeggen:

• Opzegtermijn 1e deel van het seizoen opzeggen voor 1 juni (periode juli t/m december) *
    U kunt nog deelnemen aan de lessen tot aan de zomervakantie.

• Opzegtermijn 2e deel van het seizoen opzeggen voor 1 december (periode januari t/m juni) *
    U kunt nog deelnemen aan de lessen tot eind december.

De minimale lidmaatschapsperiode voor wedstrijdgroep en selectie is 1 jaar (dit i.v.m. lesplan en wedstrijden).

Schrijf dus op tijd uit! (Schrijft u later uit dan 1 juni of 1 december, dan bent u nog automatisch een halfjaar lid.)

Turnkleding

Denkt u aan het inleveren van de turnkleding. Deze moet persoonlijk overhandigd worden aan Liesbeth Hijwegen, dit i.v.m. teruggave van de borg. Gymkleding niet door de brievenbus doen of aan de deur hangen, dit i.v.m teruggave van de borg en de waarde van de gymkleding.

Teruggave van de borg wordt alleen aan volwassenen meegegeven. Inleveren van de kleding graag op afspraak bij Liesbeth Hijwegen.