Turnen (wedstrijdgroep)

Wanneer een lid talent blijkt te hebben in het turnen, kan zij geselecteerd worden om extra te trainen...

Wedstrijdgroep:
Onze meiden in de wedstrijdgroep doen mee aan de KNGU bondswedstrijden in de 6e divisie. Leden van deze groep moeten dan ook fanatiek zijn en veel plezier hebben in het turnen. In deze training wordt er gericht gewerkt aan kracht, lenigheid en conditie. Daarnaast is het trainen van de wedstrijdelementen en oefenstof een belangrijk onderdeel om zo goed mogelijk op de wedstrijden te verschijnen.

Binnen de wedstrijdgroep hebben wij twee groepen:

• Wedstrijdgroep jong
  • Wedstrijdgroep oud

Locatie waar de lessen worden gegeven

Sporthal: de Eng
Rochetstraat 2
3781CZ Voorthuizen

Leiding

Wedstrijdgroep jong -Liesbeth Hijwegen & Gerrie Zethoven
Wedstrijdgroep oud -Liesbeth Hijwegen & Manouk Kok

Voor de kosten verwijzen wij u naar de pagina contributie.

Tijden
Voor de tijden van de lessen verwijzen wij u naar de pagina lesrooster.

Contactformulier turnen (wedstrijdgroep)

Heeft u een vraag voor turnen (wedstrijdgroep) dan kan dat via onderstaand formulier. Wij proberen z.s.m. te reageren. Mocht u zich voor een les willen afmelden dan kan dat ook via onderstaande formulier.