Open les techniektraining vrijdag 17 mei!

Zit jij op turnen en vind je het leuk om nog een extra uur te trainen? Kom dan eens kijken bij een open les van techniekuur! Techniekuur is elke vrijdag van 16.45-17.45 uur voor alle meiden die het leuk vinden om een extra uur in de week te trainen.

De inhoud van de les is anders als de recreatielessen. Tijdens het techniekuur ligt de aandacht op het extra oefenen van elementen. Hierbij moet je denken aan een radslag, handstand, arabier, overslag, buikdraai en nog heel veel meer! De lessen zijn afwisselend, waarbij ongeveer elke twee lessen een ander element wordt aangehaald. Uiteraard wordt er ook veel herhaald, zodat alles goed in het geheugen blijft. De groep is divers qua niveau en leeftijd, maar binnen techniekuur kan dat ook heel goed. Alle oefeningen kunnen moeilijker of makkelijker gemaakt worden.

Dus zit je al heel lang op turnen of juist nog maar net, dat maakt allemaal niet uit, want techniekuur is voor iedereen! Hebben wij je enthousiast gemaakt om een keer mee te doen? Kom dan naar onze open les op vrijdag 17 mei om 16.45 uur in ’t Trefpunt. Tot dan!

Groetjes Manouk, Mariska & Tesja