Recreatiewedstrijd, DOTO Harskamp, ORION Putten & S.S.S. Voorthuizen

Aan de leden en de ouder(s)/verzorger(s),

Op 9 november 2019 wordt er weer een recreatiewedstrijd georganiseerd voor kinderen die 1 uur per week trainen. Deze wedstrijd zal plaats gaan vinden in Harskamp en wordt georganiseerd door DOTO Harskamp, ORION Putten & S.S.S. Voorthuizen.

De eigen bijdrage om hieraan deel te nemen is € 3.50 p.p. Alhoewel deelname natuurlijk vrijwillig is, hopen we natuurlijk dat jij ook mee doet! Zo kun je aan iedereen laten zien wat je in de lessen hebt geoefend. Je turnt de wedstrijd tegen leden van andere verenigingen die net zo oud zijn en in hetzelfde niveau zitten. Daarom is het voor iedereen mogelijk om deel te nemen.

Over de indelingen en het tijdschema kunnen we nog weinig vertellen, dit hangt af van het aantal inschrijvingen die we ontvangen en zullen t.z.t kenbaar gemaakt worden. Doe jij gezellig mee? Schrijd dan uiterlijk 11 oktober in via onderstand formulier. Graag het inschrijfgeld inleveren bij je leiding/trainster.

Inschrijfformulier recreatiewedstrijd 9 november 2019