Recreatiewedstrijd

Op zaterdag 24 november 2018 wordt er weer een recreatiewedstrijd georganiseerd voor de kinderen die 1 uur per week trainen. Deze wedstrijd zal plaats gaan vinden in Putten en wordt georganiseerd door DOTO uit Harskamp, ORION uit Putten en S.S.S. uit Voorthuizen. De eigen bijdrage om hieraan deel te nemen is € 3.50 p.p. Alhoewel deelname natuurlijk vrijwillig is, zouden wij het leuk vinden als jij meedoet! Zo kan je aan iedereen laten zien wat je al geleerd of bijgeleerd hebt de afgelopen tijd. Voor ieder kind is het mogelijk deel te nemen aan deze wedstrijd. Je turnt de wedstrijd tegen leden van andere verenigingen die net zo oud zijn en in hetzelfde niveau zitten. Over de indelingen en het tijdschema kunnen we nog weinig vertellen, dit hangt af van het aantal inschrijvingen die we ontvangen. T.z.t. zullen we het tijdschema bekend maken. Lijkt het jou leuk om mee te doen?

Lever dan het antwoordstrookje en inschrijfgeld voor 19 oktober in bij de eigen leiding of meldt je aan via onderstaand formulier.