Onderlinge wedstrijden 21 april

Zaterdag 21 april is het dan zover de onderlinge wedstrijden. De zaal is versierd en alle onderdelen staan klaar. Er is de laatste tijd hard getraind voor deze speciale dag. Uiteraard is het leuk als dit beloond wordt met een prijs maar het alle belangrijkste is dat we er met elkaar een leuke en gezellig dag van maken. We wensen alle deelnemers veel succes en vergeet vooral niet om te genieten :)

Uiteraard is iedereen van harte welkom om te komen kijken. Dus neem familie en vrienden mee zodat jij aan iedereen kan laten zien wat je tijdens de lessen geleerd hebt.

Anders dan andere jaren is morgen de ingang aan de zijkant van het 't Trefpunt (zaaldeuren rechtsachter).

Tijdschema Onderlinge wedstrijden 21 April 2018

Recreatiegroepen woensdag

08.15 uurAanwezig meisjes recreatiegroepen woensdag
08.30-09.45 uurMeisjes recreatiegroepen woensdag
10.00 uurPrijsuitreiking woensdag groepen

Recreatiegroepen donderdag
09.45 uurAanwezig meisjes recreatiegroepen donderdag
10.00-11.15 uurMeisjes recreatiegroepen donderdag
11.30 uurPrijsuitreiking donderdag groepen

Selectie en wedstrijdgroepen
11.15 uurWarming-up Selectie- en Wedstrijdgroepen
11.30-13.30 uurSelectie- en Wedstrijdgroepen
 Prijsuitreiking aansluitend

Koek- en Snoepactie!

Afgelopen week hebben we de jaarlijkse koek- en snoepactie gehad. Ook dit jaar was het weer een groot succes en hebben we weer veel verkocht. Het is ons net niet gelukt om alles te verkopen en daarom hebben wij morgen een tafel met daarop de laatste koeken en zakken drop. Voor € 2,50 kunt u wat lekker uitzoeken. Dus vergeet niet uw kleingeld mee te nemen zodat wij aan het einde van de dag uitverkocht zijn.