Koek- & Snoepactie 17 april

Op woensdag 17 april aanstaande organiseren wij onze jaarlijkse huis-aan-huis verkoop met kruidkoek, stroopwafels en drop. De verkoop vindt plaats vanuit verkooppunten in verschillende wijken. We beginnen om 17.30 uur en gaan door tot ongeveer 20.00 uur. Wij gaan er vanuit dat iedereen mee doet, maar om een goede indeling van de wijken en groepen te maken vragen wij je om uiterlijk voor 13 april aan te melden via het onderstaand aanmeldformulier.

Je krijgt in de week van 17 april te horen waar je woensdag 17 april verwacht wordt en bij wie je in de groep zit. We streven ernaar de kinderen zoveel mogelijk in hun eigen woonwijk te laten verkopen. Mocht je bij een vriend(-in) in de groep willen in een andere wijk, dan kun je dit ook aangeven.

Leden buiten- of in het buitengebied van Voorthuizen mogen ook in hun eigen buurt verkopen. (Kootwijkerbroek/Terschuur etc.) Geef deze voorkeur aan bij “opmerkingen” en dan nemen wij contact met jullie op hierover.

Eerder stoppen dan 20.00 uur is natuurlijk ook geen probleem, elk uurtje is er een!

Voor meer informatie: Christine Nap & Liesbeth Hijwegen (Mob. 06-52225849)

Namens de Activiteitencommissie S.S.S.

Aan- of afmeldformulier Koek- & Snoepactie