Koek- & Snoepactie 18 april

Op woensdag 18 april aanstaande organiseren wij onze jaarlijkse huis-aan-huis verkoop met kruidkoek, stroopwafels en drop. De verkoop vindt plaats vanuit verkooppunten in verschillende wijken. We beginnen om 17.30 uur en gaan door tot ongeveer 20.00 uur.

Wij gaan er vanuit dat iedereen mee doet, maar om een goede indeling van de wijken en groepen te maken vragen wij je om uiterlijk voor 6 april aan te melden via het aanmeldbriefje of via het aanmeldformulier onderaan deze pagina.

Je krijgt in de week voor 18 april te horen waar je woensdag 18 april verwacht wordt en bij wie je in de groep zit. We streven ernaar de kinderen zoveel mogelijk in hun eigen woonwijk te laten verkopen. Mocht je bij een vriend(-in) in de groep willen in een andere wijk, dan kun je dit ook aangeven.

Leden buiten- of in het buitengebied van Voorthuizen mogen ook in hun eigen buurt verkopen. (Kootwijkerbroek/Terschuur etc.) Geef deze voorkeur aan bij “opmerkingen” op het antwoordstrookje en dan nemen wij contact met jullie op hierover.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de activiteitencommissie. Christine Nap, Ingrid Munstege & Liesbeth Hijwegen (mob. 06-52225849)

De turngroep 6/7 jaar en 7/8 jaar op woensdag 18 april worden vervroegd naar 15.30 uur en trainen dan eenmalig samen. De selectietraining op 18 april gaat in overleg met de selectieleiding. Zodat iedereen mee kan helpen aan deze actie.

Aan- of afmeldformulier Koek- & Snoepactie