Jubileumfeest 90 jaar S.S.S.

5 juni vorig jaar bestond onze prachtige vereniging 90 jaar. Helaas hebben wij dit toen niet met onze leden kunnen vieren. Maar dit gaan wij op 5 juni dit jaar alsnog doen. Op die dag bestaan wij 91 jaar en deze mijlpaal willen wij combineren met de opening van de nieuwe sporthal. Dubbelop feest dus :)

Jubileumfeest 90-jarig bestaan S.S.S. Voorthuizen

Datum: Zaterdag 5 juni 2021
Tijd: van 14.00 tot 18:00 uur
Locatie: Sporthal: de Eng

KOM JIJ OOK?

Meld je dan aan voor vrijdag 4 juni & dan zorgen wij voor: een spectaculaire, interactieve show met grootse finale, springen, drinken, wat lekkers, avondeten en nog veel meer. Deze dag is voor S.S.S. leden in de leeftijd van 4 tot 17 jaar.

Voor de peuters en volwassengroepen wordt op een later moment iets leuks georganiseerd.

Aanmeldformulier Jubileumfeest 90 jaar S.S.S.

Coronaproof

Ook wij begrijpen goed dat wij rekening moeten houden met de actuele situatie. Hoewel er meer mag en mogelijk is zullen wij passende maatregelen nemen zodat we dit feest veilig en verantwoord kunnen vieren.

Helaas mogen er geen ouders of verzorgers van de leden bij aanwezig zijn. U kunt uw kind (op een tegen die tijd aangegeven plek) afzetten en weer ophalen. Om de ouders, verzorgers, opa's & oma's, vrienden en kennissen ook te laten meegenieten zullen wij een livestream opzetten en foto's en video-opname maken. Mocht u hier bezwaar tegen hebben dan vernemen wij dat graag zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Wij hopen jullie allemaal te zien op ons jubileum en hier samen een onvergetelijk feest van te maken

Met sportieve groet,
Leiding & Bestuur