Eindfeessst seizoen 2019/20

Door de Corona is seizoen 2019/20 een heel ander seizoen geworden dan verwacht. We hebben een lange tijd niet mogen trainen en alle wedstrijden en activiteiten hebben wij moeten annuleren. Waar wij als vereniging juist willen verbinden en organiseren is dit een hele vreemde tijd geweest. Omdat de Coronamaatregelen steeds verder worden versoepeld is er voor ons ook weer meer mogelijk. Gelukkig wordt er alweer een aantal weken actief buiten gesport en vanaf het nieuwe seizoen mogen we weer naar binnen.

Maar... Niet omdat het moet maar omdat het weer mag :) willen wij het seizoen toch graag met elkaar afsluiten met een eindfeessst. Dit is op zaterdag 11 juli van 13.00 tot 15:30 uur en is voor de kleutergym, turnen recreatief, dans & freerun. De turnen wedstrijdgroepen en selectie zijn van 16:00 tot 17:30 uur welkom.

Dus....

Eindfeest seizoen 2019/20 - Zaterdag 11 juli

Van 13.00 - 15:30 uur (kleutergym, turnen recreatief, dans & freerun)
Van 16:00 - 17:30 uur (turn wedstrijdgroepen & turn selectiegroepen)

Locatie: Oranjeterrein Voorthuizen

Kom jij ook? Meld je aan voor 10 juli & dan zorgen wij voor: drinken, hapje, gezelligheid, mega stormbaan, lasergamen, spelletjes en een cadeautje!